Meraba kızlar size doğum hikayemi anlatmak istedim yaşadığım duygularımı aktarıyım istiyorum bu sayfada doğum hikayeleri okumayı çok seviyordum ve sizede ilk tecrübemi paylaşmak nasip oluyor canlar. Evet Kızlar ben doğumumu pazar günü yaptım şükürler olsun hamd olsun. Saat 6 idi bu sabah eşimi işe uğurladım çişim geldi gittim ki kulazötte bi iki damla kan bunla beraber adet agrısı cekşyordum AA dedim bu nişan bişiler var sinyal veriyor sakin olmaya çalıştım dedim uyumaya çalışım geçer nişan olduğunu biliyorum ama burda gördüğüm kadarıyla nişan olup günlerce bekleyende var sonra yataga geçtim uzandığım yerde kasılmalarım oldu bebek harsketleri çok canımı acıtıyordu karnıma belime sancı giriyordu karnım sert ve kasılıyordu o aralarda süreli çişe gidiyordum , adet agrısının çok şiddetli halini çekiyorfum sonra saate baktım dedim takip edim uzanınca yürüyünce geçmiyordu cünkü neyse takip ettim bi saatte bir sonra yarım saate iniyordu ben başladım hazırlığa dedim doğum olcak bugün kaynna söledim üstümde oturuyor çıktım yukarı 15 dk bir e düşünce ve o sancı uzun sürünce şiddetlenince 30 sniyr gibi gitmek istedim 6dan 11 kadar yeterli dedim cektigim doktora gittik kaynım la kaynanamla malesef eşim işteydi o dk çıkamazdı hastane asansörde suyumda geliyordu o an doktr baktıkş 5 cm acılma var doğum başladı dedi o sırada kan la suyum geliyordu odada cektim sancıları ama nasıl sancı çok kuvvetli 9 santım açılınca doktor doğuma aldı ama o sancılar vsryaaaa öldürmüyor ama yasamakta istemiyorsun beni ıkın dedi ıkıntım Kızlar ıkınmada bağırarak uçıkınıyorfum başta boştu , siz ses çıkarmadan ve sankı kabız olmuşsunuzdur kakanızı çıkarıyorsunuz tam anlamıyla doktor bunj istiyor 5-6-7 kere ıkıntım çıktı şükür pes ettim bi ara ama doktor saolsun uğraştı bebek bi çıktı oh yaptım anlatamam bebegi gördüğün an o sancı bitiyor ooooh yapıosun şükürler olsun diyordun ki bitti şükür atlattım Kızlar bilmşyorum ne kadar anlatsbildim ama Allah o an insana gerçekten yardım ediyor ve gerçekten de anlıyorsun doğumun başladığını sinyallerini belirtilerini hiç o konuda düşünmeyin rabbim doğumu yakın olanlarla olsun tek sancıda kurtarsın bebek isteyenlere rabbim nasip etsin sevgiyle saglıkla kalın ❤️