Kızlar bugün demir ilacına başladık vitaminlere başladık. 12+3 haftalığız. Ben aşırı halsizim sadece yatmak istiyorum sabahları uyanamıyorum çok zorlanıyorum. Bu halsizlik ne zaman geçiyor tam olarak normal hayatınıza nasıl devam ettiniz. Prilam kullanıyorum acaba o mu uyku yapıyor bu kadar. Tecrübeli anneler yazabilir mi