GGkaya3435 hımm bazı hastaneler almıyo sanırım 😔 benim hem annem hem eşim yanımdalardı şimdi düşünüyorum da onlar olmasa ben yapamazdım galiba bide kimisi tiksinme durumu felan diyoda tiksinen insan her türlü tiksinir biz dünyaya ikimizden bir parça mucize getiriyoruz o yüzden napıyorsak birlikte yapmalıyız diye düşünüyorum yani yanımda olarak başka alan hastane varsa oraya geçiş yapın