Poyrazin_annesi Sleepy hiç tavsiye etmiyorum ilk doğduğunda aldımzor bitirdim paketi çok yoğun parfüm kokuyordu.mecbur kaldım evde kalmamıştı getirden sipariş vermek zorbda kaldım dışarı cikamiyonca 3 ki paket sıfır ıslaklık kupkuru yıkıyorum önce sonra temiz suda ıslatıp kullanıyorum mecburen BİM’in kendi markası var Jenny willy hem fiyatı uygun hemde çok kaliteli yapısı yoğun parfüm kokusu da yok bir dene istersen