Bugün randevum vardı doktor çatı muayenesini doğum sırasında yapıyorum ben dedi normal doğum için uygun muyum değil miyim bilmiyorum bile 🤷 önce sezeryan için olumlu konuşmuştu şimdi elim kolum bağlı yapamam dedi 🤷37+5 haftalık olduk içimde kaldı bu çocuk hahahah😁😁