Nursedaaydin Merhaba herkese ovülasyon dönemimde eşimle çocuk yapmayı denedik. 11 gün geçti göğüslerimde şişme ve hassasiyet var dokununca biraz ağrı hissediyorum adetime 6 gün kaldı erken test yapmak istemiyorum sizce gebelik olabilir mi
Hakiko Nursedaaydin 11 gün geçmiş erken gebelik testinde çıkabilir, inşallah vardır💗 bu arada çok hassas olan erken gebelik testi var markasını unuttum ben onu adetime 5-6 gün varken yaptığımda silik çizgi çıktı ama gebelik yoktu. O çok hassas olan yanıltıyor bilginiz olsun
Pemberuya Nursedaaydin canm benim reglime 5 gün var test yaptım negatif çıktı belki gerçekten negatif ama mide bulantm çok o yüzden bide regli beklemek istiyorum ama sen bilirsin yine de
Nursedaaydin Hakiko teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. Adet günümü bekleyeceğim sanırım testler yanıltıcı oluyor üzülmek istemiyorum. Umarım bu sefer olmuştur🙏🏻