Merhaba annişler bugün gene gittim doktor kesem var ama bebek yok alttan 3 kere baktılar kalp atışını da duymadık en son da 24 kasımda adet oldum benim hesap yaptığım 6 hafta 6 günlük oluyor sanırım sizce normal mi düşük tehlikem de var ilaçlarımı da kullandım