Özel hastanede isteğe bağlı olarak 38-39. haftada suni sancı alabilir miyim bilgisi olan var mı. Açılmam sancım vs yok. Sezeryan olmak istemiyorum iyileşme sürecinden dolayı. Sezeryan için tarih veriyorlar ya mesela planlı sezeryan değil de suni sancı almak istesem mümkün müdür acaba bilgisi olan yazabilir mi