Elif05 Yarın sabah yatışım olucak nasipse 40 haftamız doldu gelmeye niyeti yok ufaklığjn o yüzden yarın sabah sezeryan olucam ve korkularım var biraz morale ihtiyacım var arkadaşlar 😞
Esrglr Elif05 hiç korkma korkulacak bişey yok bende 40 +5 de spinal sezeryan oldum. Allah kolaylığını veriyo. Geçmiş olsun şimdiden☺
Esrglr Elif05 hiç korkma korkulacak bişey yok bende 40 +5 de spinal sezeryan oldum. Allah kolaylığını veriyo. Geçmiş olsun şimdiden☺
DuyguAlalm Ben pazartesi epidural sezeryan oldum. Ağrınız tabii ki oluyor ameliyattan ilk çıktığınızda, ama ağrı kesicilerle hemen müdahale ediyorlar. Ameliyatta da hiçbir şey hissetmedim, anestezi doktoru hep başımdaydı, tüm operasyonu sürekli anlattı. Geldi geçti, her gün biraz daha iyi oluyorum. Akşam üzeri oldu sezeryanım, sabah yürüttüler zaten.