Az önce doğum çantamı hazırlıyordum, birden ter bastı beni, titretme geldi sanki bedenime, büyük abdestim geldi afedersiniz, yaptım, geldim uzandım, kan ter içinde, titriyorum bi yandan da, karnımda da ağrı var, sancı mı ne bilemiyorum, ilk hamilelik, aradan 5 dakika geçmedi, yine karnıma ağrı girdi, ikinci defa büyük abdestimi yaptım, üşüyorum da, midem de bulanıyor, uzandım şimdi bekliyorum. Bebiş de hareketli. Doğum böyle mi başlıyor kızlar? Belirtileri böyle mi olur? Korkuyorum, bu arada 39+0 haftalık hamileyim.