Hapyymami keşke elimizden birşey gelse de yapabilsek,ama malesef 😔 doğana kadar yaşayacağı varsa yaşar ,28. Haftadaym Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah çok Zor stres kaygı ☹️☹️ ama yine de iyi düşünüp keyifini çıkarmaya bakmalıyız elimizden geldiğince