Kızlar çok özür dileyerek soruyorum 7 haftalık hamileyim 1 aydır sarı renk nadiren de yeşil akıntım oluyor. Herhangi acı yanma kaşınma yok. Doktoruma söyledim ilaca gerek yok ne Kadar ilaç kullanmazsan o kadar kâr dedi. Tamam ama enfeksiyonların bebeğe zarar verdiğini bazen kalbinin durmasına sebeb olduğunu okudum. Evde doğal olarak yapabileceğim birşey yok mu sizler ne yaptınız? Yarın kontrolüm var ama biraz korkuyorum kötü bi haber alırım diye 😕