BuSsraaaa Riskli gebelık durumumdan dolayı her kontrolumde perinatologa gitmem gerekıyor ve sıra bulamıyorum devlete özele sordugumda 1000 tl muayne ücreti dedıler normalmiii 😩
Ozlemyvz BuSsraaaa riskli gebelik durumunuz varsa devletteki perinatolog kendisi randevu veriyor ilk randevudan sonra. Benim ilk gebeliğim riskli gebelikti devlette gittim hep
RumeysaNur34 BuSsraaaa normal canım ben yaptırmalı oluyor biraz 800 TL yaptırdım normal muayene ücretim de artmış 650 TLydi 800 olmuş herşeye zam geldi maalesef
Ozlemyvz BuSsraaaa şimdi yine hamileyim riskli değil bu sefer gebeliğim o yüzden sadece detaylı ultrason için özele gittim. Tek seferlik bir şeyse özele gidebilirsiniz ama devamlı kontroller olacaksa devlette devam edin derim ben
Asyaveannesi36 BuSsraaaa durumunuz varsa özel de yaptırın zaten devlet hastaneleri özelde ki gibi ayrıntılı bakamıyor maalesef 5 dk tamam bebek iyi deyip gönderiliyor özel de yaptırdığımda 800 dü benimde 🤦🏻♀️ Herşeye zam geldiği için
BuSsraaaa Ozlemyvz tekirdağda devlet hastanesinde perinatolog bölümü olmadıgını şimdi öğrendim ve her ay kontrolüm bu sekılde olması gerekıyo ne yapıcam bilmıyorum 🤭
zumradmr_11 BuSsraaaa merhaba bende riskli gebelik katagorisindeyim ama normal dogum doktoruna gidiyorum bende tekirdag kapaklida yasiyorum bu araada
Deva22 Maalesef çok yüksek fiyatlar yılbaşına kadar 500dü şimdi 700 yapmışlar o da her ay değil 3 haftada bir. 25haftalik olduk doktoruma da çok güveniyorum başka doktora da gidemiyorum Allah kolaylık versin
Melekk-911 BuSsraaaa devlette normal kadın dogumcuya görünüp onun sizi perinatolog a göndermesi gerekir .bir sorusturun isterseniz
BuSsraaaa zumradmr_11 bende kesede amnıyotik bant göruldu bebege zarar verıp vermedıgıne bakıyolar 2-3 haftada bır cagırıyo suan sakaryadayım ama evim çorluda sakaryada rahatlıkla gidebılıyorum ama artık evıme dönmem gerekıyo ama kontrollerımın perinatologta devam etmesi gerekiyo ne yapıcam bilmıyorm nolmal kadın dogum bakmıyor 😩
Melekk-911 BuSsraaaa bende üniversite hastanesinde amniyosentez yaptırdım.once normal doktora sonra aynı gün perinatolog a gönderdi yanyana zaten odaları. Sonucum çıktı sonuca baktı hemen gel detaylı ultrasonda bakalım dedi .3hafta sonra tekrar çağırdı .randevuyla uğraşmıyorum erkenden gidip giriş yaptırıyorum
kuzeymomsss BuSsraaaa Tekirdağı bilmiyorum ama yeni açılan bir hastane var Çorlu tarafında oturuyorum ben hatta kuzenim o hastanede çalışıyor
Samurayy BuSsraaaa avrupa yakasında oturuyosua bakırköy uzmanlar tıp merkezi rıdvan bey çok iyi bi doktor ve uygun 350 tl muayenesi boşuna devlette zman harcama