Kızlar 13. Haftadayız . bu sabah ikili teste gittim bebek uyuyordu çikolata ye yürüyüş yap 15-20 dakka sonra bakalım dedi. tüm ölçümlerine baktı. Cinsiyeti için neredeyse 5-10 dakka baktı bebek bi türlü bacagını açmadı beni sağa sola çevirdi yok göstermedi.
Göstermeyince kız olur diyorlar çevremdekiler doğru mu sizce? Böyle bişi olabilir mi?