erayinannesi16 Slm annisler dün hastaneye gittim tansiyonum çok yüksek diye yatisim yapıldı ve bebeğimin baş çevresi de kilosu da çok fazla haftasına göre piskolojim çok bozuk biraz sohpet edebilir miyiz 😢
Deletedmom_33 erayinannesi16 Benim şekerim yok ama bebek 33+0 da 35+1 kafası da 37+5 de görünüyor. Doktorum yapısal olarak da iri olabilir dedi. Karbonhidrat azalt beslenme kaynaklı da olabilir dedi ancak daha önce 1 ay azalttım yine önde çıkmıştı. Genetik ise birşey yapamayız dedi. Sadece sezeryan doğum görünüyor bizim şuan baş çevresi büyük olduğu için belli bir captan sonra kemik müsait olsa da normal doğum olmaz dedi
busrakaripek erayinannesi16 bende biraz önce doktordan geldim. 37 haftalığım kafa büyüklüğü 40 hafta ile uyumlu diğerleri 38.5 falan dedi. Üzülmeyin moralinizi de bozmayın. sadece normal doğum yerine sezeryan olacağım. Ve daha doğuma 10 gün var. O zamana ne olacak bilmiyorum
glsm_kr8383 erayinannesi16 Canım üzülme lütfen. Ben de de aynı 2 hafta daha büyük görünüyo yapısal dedi doktor kötü bir şey düşünme sakın aile de oluyomuş
AnnelikHayali erayinannesi16 canım benim ilk oğlumun da baş çevresi büyüktü. Bu oğlumun da öyle. Azcık koca kafalı miniklerim 😬 bir sorun olmaz merak etme.