Nrgll Merhaba bayanlar.. 13 haftalik hamileyim sag tarafim agriyo bobregim yani gittim bugun doktora bobregimde bisey cikmadi ama cok canim yaniyor. Öksürdügumde geceleri yatarken saga sola donmemde sabah yataktan kalkislarimda sanki bıcak sapliyolar benim gibi varmi aranizda.. Yada basina gelmis geçirmiş bilgisi olan varmi
Rabia54 Nrgll canım bende hala devam ediyor ara ara girince ihh ediyorum kalıyorum yinede doktoruna sor bana normal demişlerdi 🤗💞💞
goncacan Nrgll böbrek agrisi degil rahmin buyumesinden kaynaklanan kasılma benimde ayni sekildeydi ve gayet normal
Ezgi14 Nrgll yani basliga cok acil yerine icerikle ilgili bir sey yazsaniz. Bizde ona gore girsek veya girmesek. Ben cok acil bir sey goremiyorum cunku??!!
Mnkse Nrgll merhaba benimde o haftalarda aynı şekilde ağrılarım olmustu uyuyamıyor sağa sola dönenmiyordum kan alındı yoğun oranda enfeksiyon çıktı oda böbreklerime kadar ilerlemişti sonrasında doktor üromisin diye bir ilaç verdi tek dozluk o rahatlattı bir test yaptır derim
Nrgll Rabia54 normal demediler bisey yok bobrekler temiz dedi doktor.. Parol verdi ürolojiyede gittim oda üromisin bi halinde ilac verdi gece ic dedi.. Ilac icmek istemiyorum aslinda ne yapacagimida bilmiyorum
Rabia54 Nrgll bana normal demişlerdi canım bir sıkıntıdan çıkmadı henuz korkma.bir şey yoktur insallh
Nrgll goncacan öylemi icim rahatladi biraz allah razi olsun.. Yoksa yarin baska doktora gidecektim.. İlk gebeligim cok deneyimsizim o yuzden herseyden cok korkuyorum
goncacan Böbrek agrisi gobeginizin arka tarafina sirtiniza doğru arkaya vurur. Böbrek olduğuna nasıl karar verdiniz
Sibello Canım benim o agrı bendede oluyor benim de sol kasıgıma giriyor bazen adım atacak gücüm dahi kalmıyor geceleri de agrıyla uyanıyorum rahim büyüdüğü için oluyor zaten Happy Mom a girişteki bebek gelişimi değişikliği ve bizim için değişimlerimizin açıklamısının yapıldığı yerde de belirtiyor 12.haftadan itibaren kasık agrısı olması normaldir diye 😊😊😊
goncacan Nrgll ben hemsireyim de böbrek agrisi degil benimde gece sagdan sola donerken kramp seklinde giriyodu bes on dk ya da ani hareket yaptigimda oluyodu normal dedi doktorum rahim büyüdüğü icin yani endişelenmeyin
Mnkse Nrgll Bende başta tedirgin olmuştum zarar verir mi bir yerinde hasar bırakır mı gibi bir sürü vesvese çok araştırdım farklı doktorlara sordum kullandım hiçbir sıkıntı olmadı 2 kez Aralık’la kullandım gece kullanman gerek ve ilacın etkisi vücudundan atılana kadar bol su tüketmelisin ama sana bir şey söyleyim mi ben böyle bir ağrı görmedim yok yani