Reyyanbek Hanımlar sonuçlarınız ne çıktı 2 li veya 3 lü testte hangi oranlarınız yüksekti verdiniz dna yı kaç günde geldi.
dilaraulusoy Reyyanbek canımm ben gebeliğimin 10. Haftasında verdim genoks firmasına ama doktorum dedi bende 2-3-4 lü tarama testleriyle kafamı karıştırmayayım diye direk yaptırdım o testler de yaptırmadım sonucum 10. Gün de geldi. Temiz çıktı cinsiyeti de öğrendim.
iremss Reyyanbek 9. Gün sonuç gelmişti bem 10. Haftada hiçbir testi yaptrmadan kafam rahat etsn dye fetal dna yaptrmştm
Budiss_Moms Bende dün verdim testi. 11+1 de. İnvıtae kliniği 10 gün sonra çıkacak bakalım sonuçlar iyi çıkar inşaAllah 🤲
Ceyduygu Budiss_Moms Merhabalar yarın vericem bende 11:40ta randevum açlık tokluk fark ediyor mu? Kahvaltı yapsam sıkıntı olur mu
ecemnas88 İkili taramam temiz çıkmıştı detaylıda sorun çıktı onun üzerine yaptırdım oda temiz geldi çok şükür
Budiss_Moms dilaraulusoy Bazı kliniklerde cinsiyet konusunda yanılma olabiliyormuş. Siz kaç haftalıksınız ultrasonda da görüldü mü cinsiyeti acaba
dilaraulusoy Budiss_Moms yok bişey yok benim yaptırdığım yerde canım erkek bebeğim 15 haftayı geçtim zaten gördüm erkek
dilaraulusoy Budiss_Moms direk DNA sına bakılıyor bebekte nasıl yanılabiliyorlar ben çok araştırdım en iyi yerde yaptırdık
kuzeymm Bende 10. Haftamda fetal dna yaptırdım.Sonucu 2. haftaya yakın çıktı. Bu testi yaptırınca sadece detaylı ultrason yeterli oluyor dediler.Bu hafta da detaylı ultrasonum var.Fetal yaptırıp ve diğer tarama testlerini de yaptıran varmı aranızda?
Budiss_Moms dilaraulusoy nips diye bi test war hatta Google’da şikayetleri de war. Onun için tercih etmedim. Ben de tüp bebekle hamileyim doktorumun önerdiği yerde yaptırdım. En çok tercih edilen yurt dışında olan bi klinikmiş. Hatta doktorların da kendi eşlerinde tercih ettikleri yermiş. Bakalım hayırlısı olsun inşaAllah
dilaraulusoy Budiss_Moms benimde orası niftyi diyorsunuz siz evet onda sıkıntı var benim dediğim yurt dışı kaynaklı bir yer burda yanılmaz pattı sıfır korkma yanı
Konska Haftada yaptırdım benim doktorum herhangi bir sorun cikmasa da yaptirmami önerdi. İki hafta sonra geldi sonuç. Cinsiyeti de öğrenmiş olduk.
Kubra3434 Reyyanbek bende ikili üçlü testi yaptırıp kafam karışmasın diye direk fetal dna yaptırdım bu sabah geldi sonucum 9.günde