Selam. Diyolarki bebek sol yumurtaligdadisa qiz sagdisa oglan olur sizce dorumu?
Meek sağda ve kız😅
Meek solda benim ama erkek 😅
Meek kızım soldaydı oglum sagda ıdı 🥰