İyi günler herkese ben 22 haftalık hamileyim ve bebeğim iki gündür çok fazla hareket etmiyor. Önceden sırt üstü yattigimda kibirdiyordu fakat iki gündür belki bir veya iki kere anca hareket ediyorm sizde de böyle bir durum oldu mu neden olur acaba.baska hiçbir belirtim yok çok şükür