Busakts Kızlar yarın İstanbul’dan Trabzon’a yarın yola çıkacağız inşallah 18 haftalık gebeyim sizce bir sıkıntı olur mu kaynanamlara gideceğiz :)
Damlatuurgut Busakts 15.haftamda doktora sorup çıkmıştım 2saat arayla mola verip yürümen lazım demişti ve bolca su iç demişti doktoruna sorsan daha iyi olur bence
Erez Busakts Kendi arabaniz ise mutlaka on koltukta otur arka taraf cok hoplatip ziplatiyor. Bol su ve sık sık yürüyüş yapman lazim. Allah kazasiz belasiz gidip donmeyi nasipnetsin. Dikkatli olun.
Semy Busakts 18 haftalıkken istanbuldan samsuna gittim kendi arabamızdı 2 saatte bir inip 10 dk yürüdüm bol su içtim hiçbir problem olmadı