Beratalpinannesii Ev işi yaparken çok eğilip kalkıyoruz makineyi doldururken boşaltırken fln yapacak kimse olmuyo bazen bana kaliyo bu hareketler açılma mi yapar daha 31 haftaligim öyle bişey varsa iş mis yapmam artık burda acıkmam yok diyenlere egil kalk fln diyosunuz endişelenmeye basladim🤔
Ummi Beratalpinannesii doktrlr eğilip kalkmayi öneriyir açılma olmasi icin 🤔 haftan dha erken 36. Haftadn itibaren bol bol egilme hareketi yapin die tavsiye ediolr iş yapiyrkn illaki eglioz iste bende 27 haftaligm gun icersnde egildgm oluyr umarm bsey olmaz 😆
Bebegimibeklerken__ Bu kadar pimpirikli olmayın bence. Yani tabiki dikkat etmek lazım normal bir insan gibi değiliz şu an. Ama annelerimiz ninelerimiz önceden karnı burnunda tarla sürerlermiş. Basit ev işlerinden bişey olmaz. Aksine şakınan göze çöp batar
Beratalpinannesii Bebegimibeklerken__ doğru valla haklısınız nasip herşey biz ne yapsak boş yani mecbur eğilmek zorunda kaliyoruz illaki gun de kaç kere
Beratalpinannesii Ummi hah işte bundan bahsediyorum açılma için oneriliyormus ama eğilmeyince de işleri kim görecek 😄 kocam bitek ağır şeyleri taşıyo birakiyo e gerisi yine bana bakiyo tabi
Aysenurtsr O haftalarda tabi dikkat edin cok fazla egilip kalkmayin, ben 38. Haftadayim yaklasik 2 haftadir egiliyorum egzersiz yapiyorum. Belimden degil ama diz cokerek egiliyorm
yadelli bence dikkat et eskilerde bu kadar dusuk erken doğum yoktu kii... yediklerimiz radyastyon derken curuguz. bence dikkat etmek lazim eskilerle kiyaslamamak lazim