Melikeuyar Kızlar hiç sy icemiyorum ya şu ihtiyacı duymyrm bu yüzden de kabız oluyorum sanırım nasıl alışmam lazım suya
Merveonay Melikeuyar eşine bi şişe al heryere taşı onu canım mutfağa gidip içmekteyse sürekli gözünüzün önünde elinin altında dursun
Gta-35 Melikeuyar Ben günde 1.5 litre içebiliyorum ancak. Eşim küçük cam sulardan aldı her gün onları dolduruyor gözüme çok gelmiyor mesela bi hap yutarken 1 şişeyi dikiyorum. Ama onume direkt 1.5 litre su şişesi koyulunca çok geliyor gözüme yarilayamiyorum bile 😂
Duygudikicidkc İçmen lazım ama kuzum bende sevmem su içmeyi pek ama bu dönemde bize çok faydalı ben salona sürahi koydum susamasam bile alıp içiyorum doktorum çok su çok çiş dedi hem enfeksiyon engeller dikkat et kuzum
Boniboncuk Bende içemiyorum canım ya ağzımın hiç tadı yok o yüzden suyu içince agzım bi değişik oluyor günlük bir lt bile içemiyorum
Boniboncuk Gizgizgiz hep onu yiyorum canım o biraz toparlıyor ama hemen ardından sanki hiçbişey yememışım gibi yine mıdem kazınıyor
Gizgizgiz Boniboncuk biraz sevdiğiniz şeyleri yemeye çalışın bol tuzlu bol tatlı o döngüye girdiniz mi zaten bitmiyor