Meryemtek Sizce Çetin’in yanına nasıl bi isim koymalıyız 34. Haftadayım ve hala oğlumuzun ismini belirleyemedik 🤕
Mehtapca06 Meryemtek yanına ne işim olur bilmem ama kardeşim çeto başkanın ismi çok babayiğit hiperaktif zeki biridir 😂
Meryemtek Yani tek isim olsun istemiyorum yanına rüzgar ayaz Ediz falan düşünmüştük ama bir türlü bulamıyoruz 😬inşallah bizimkisi de Zeki olur 😍