ggkca ezgi0901 ben bastım happy kids’e yönlendiriyor yanlış alarm diyip geri vazzda geçebiliyorsun. İçinde kalmasın bas gitsin kız 😂🤭 Bu şekilde bir sayfa çıkıyor
Yagmurdgdgn13 ezgi0901 basınca yanlış alarm butonu da var basıp hemen geri alabiliyorsun 😂biraz erken gelmiş sanki bu buton.
ezgi0901 ggkca yaa ahahahha çok teşekkür ederim görmüş oldum😂😂 ben de 35+1 im aramız azmış. Yani hem erken olduğunu biliyorum hem de bir önce doğsun istiyorum valla zaman geçse hemen 😂
ggkca ezgi0901 keşke zaman hemen hızlıca geçse bende 37+1 oldum hep kendi kendime 38 de doğsa ne güzel olur diyorum ama hiç belirti yok 3 haftadır üst üste nst’ye de giriyorum hiç sancıda yok o da sıfır.
ezgi0901 ggkca ayy peki çatı muayenesi falan yaptı mı doktor? Normal doğumu bekliyorsun anladığım kadarıyla