Ranaikra Kızlar sizde uyandığınız zaman sancı çekiyomusunuz bem her sabah çekiyorum ya yarım saate falan geçiyor ama
Aylinulu Ranaikra yok olmuyor canim doktoruna sıklaşırsa bildir ben de 35 haftadayim.yalanci kasilmalardir onlar
Ranaikra Aylinulu geçen sancılarım çıktı Bir gün yattım çıktım hastenede herhalde doğum yakın ilk kızımda 34+5 de doğdu çünkü