Kızlar doktorum şeker yüklemesi için 24. Haftada gelmemi istemişti yani önümüzdeki pazartesi ama haftaya hastaneye gitmem pek mümkün olmayacak acaba bu cuma yani 23. Hafta da gitsem yine yapılır mı? (Doktoru arayıp sorma ihtimalim de yok) boşyere gitmek de istemiyorum sizce ne yapsam