Kızlar 26. Haftadayım normalde uzanınca falan hareketlerini hep hissederdim şimdi anca karnımı salladgımda falan tepki veriyor bana sanki kıpırtısı hareketi daha sakin gibi geldi daha az hareketleri bu haftalarda normal dimi düzenli olmayışı sizlerin nasıl acaba