Aykizzz ilk hamile kaldığımda 400-500 lira civarıydı muayene ücretleri. Şuan 35 haftalık hamileyim. Ben doktorun muayenehanesine gidiyorum, doğum paketi olarak anlaştık. Doktora para ödüyoruz bir de doğum olduğunda hastaneye bir miktar ödeme yapacağız. Hastane de doktorun anlaşmalı olduğu 5-6 hastane vardı, biz istediğimizi seçtik