ezgi0901 Bebeğim gelişim olarak 2 hafta önden gidiyor, bu durumda olup da biraz daha erken doğum yapanınız var mı? Yani gelişim önde olduğu için erken doğabiliyor mu
Serayyurtsever ezgi0901 bizim de öyleydi ama bebek hafta geçtikçe zamanını tamamlıyor tam zamanını alıyor yani 3 haftayı geçmediği sürece de bir sıkıntı olmaz demişti doktor bana
ezgi0901 asyaninanneyim ben de şuan 35+1 im. Doktor da gelişimi önde diye iri olarak doğacağını ama zamanını etkilemeyeceğini söyledi. Ama iri olursa da normal doğum olmaz korkusu başladı 😂
asyaninanneyim ezgi0901 bende de aynı korku var o yüzden acılmam artsın diye herşeyi yapıyorum ama fayda etmedi 😂
ezgi0901 Dilayyyyy aynen öyle hatta tombiş olacak olması mutlu da ediyor😂 sadece biraz sezaryen korkum var öyle olursa diye çekiniyorum açıkçası
Yagmur34 ezgi0901 bizimde ultrosonda gelişim Bi iki hafta öndeydi sorduk doğumda sizin ultrosona goremi olucak hayır dedi bu bebeğin gelişimiyle, ilgili bişeymiş doğum erken olmaz adet tarihine bakıcaz beklicez dedi şuan kendi adet tarihime gore 37+3