Nazlimom 10 günlük diyet yapmıştım öğlen 125 geçmicek dedi akşamda yüksek çıktığı için bebeği riske atmayalım dedi insülin başlattı varmı böyle başlayan
Basak1636 Nazlimom ölçümleri nasıl yaptınız . Bende gebelik şekeri diyeti yapıyorum . Aç karnına 83 çıktı öğlen tok 100 akşöm 90 çıktı . Eve alet aldım dün normal değil mi bunlar ?
Gul33 Nazlimom sabah açlık tokluk nasıldı sizin? Benim sabah açlığım bi 80’lerde çıkıyor bi 116 çıkıyor. Moralim bozuk
Nazlimom Basak1636 akşam tok 140 ı geçmicek öğlende 125 i geçmicek demişti sizin gibi ölçüyodhm bende
Basak1636 Annesininbalii yasaklı olanları söyledi . Beyaz ekmek ,hamur işi , makarna , pilav , muz , tatlı şeyler ve için de şeker olanlar yasak . 3 ana öğün 3 ara öğün yapıyorum . Şekerlilerden kesinlikle uzak duruyorum ama 3 ara öğün yapamıyorum