Mimozaaa milyon tane isim söylüyorum ama eşim hepsine yüz eşkitiyor. Bi gün güzel dediğine ertesi gün o ne öyle diyor 🤦🏻♀️ nette değil cinsiyet oyüzden üstüne çok durmak ta istemiyorum ama. Kararlaştırsak iyi olurdu. Yoksa babam kendi adıyla k.Pederimin adını koyduracak gibi görünüyor 🤣 eşim onu da kabul etmiyor. Şimdiye kadar Bi Ertuğrul bide Mücahit ismine iyi dedi. Benimde öyle içime sinen bişey olmadı henüz. Düşündüğümüz Bi kaç isim vardı yıllar öncesinden hayal olarak onları da hep yakınlarımız koydu. Yahya, emir, Yunus Emre, ayaz. Asaf VS gibi kaldık öyle ortada. 😄