Sevdaerdgn34 Mimozaaa benim eşimde evlendiğimiz ilk günden beri daha ortada bişey yokken Muhammed Aras diyordu :) cok şükür Allahım nasip etti 33 haftalık hamileyim oğlum olacak 🙏😊
DLr33atly Sedaceylan Alpaslan düşünüyoruz Allah’ın izni ile 78 günüm kaldı sağlıkla gelsinler bebislerimiz
Tugcakir Benim fikrim Ertuğ eşim de beğendi fikir degistirmezsek vede cinsiyete bi yanılma yoksa tabi 😁
Gozdeyasin Mehtapca06 Aybars bizde düşünüyoruz çok hoşumuza gidiyor hamile olmadan öncede öyle idi am söylemesi zor olabilir mi acaba çocuklar için filan okula giderken diye düşündüm Ayberk le arasında kararsız kaldik
Gokcen35 Hasret47 33.haftadayız daha isim belli değil .dün ben de Kıvanç ismini buldum eşim de hoş dedi ama seçenek arıyoruz daha
Gokcen35 Hasret47 33.haftadayız daha isim belli değil .dün ben de Kıvanç ismini buldum eşim de hoş dedi ama seçenek arıyoruz daha
Piremsesannesi Nevera bera isminin anlamı nedir kızımın adı Beray şimdiki oğlan gibi hissediyorum da isim hoşuma gitti
Ebyu gulsonmez27 bnmde Egemenim var. Bi oğlum daha olacak inşallah. Gökmen yada Ensar düşünüyorum. Ama karar veremedik