Kızlar düşük yapıyorum 6 ocak birden kanama geldi kesem bozuk çıktı betam hafta uyumsu 720 idi. Bu gün 5 gün geçti kanama yok leke geliyor akıntı ile geliyor bazen de leke. Dün kan verdim 97,44 çıktı enfeksiyon riski falan söylendi 24 ünde fakültede randevum var bu arada böyle beklemem sorun olur mu bu değer düşer mi