SemaArin canım ben 35 haftalık hamileyim. Doktorumun çukurambarda muayenehanesi var onunla doğum paketi anlaştık. Doktora ücret ödüyoruz, doğum için hastane olarak da doktorun anlaşmalı olduğu bazı hastaneler var, onlardan birini seçip orda doğum yapıyosun. Doğum olduğu gün hastaneye de bir miktar ödüyosun. Ama doktor söylüyor şu hastaneyle anlaşmam var fiyatı bu diye, ben onlardan tobb u seçtim doğum yapmak için