burcinvrl6006 Kızlar 24+2 günlüğüz daha şimdiden kalça aram ağrıyo çok oturunca ya da ayaktayken fazla yürüdüğümde de böyle yarım saatte bir anca oturabiliyorum sizlerde de oluyo mu ? Doktorum normal sadece erken başlamış ağrı diyo 😕
burcinvrl6006 MslAknn kız benimkisi canım, inşallah ilerleyen haftalarda geçer çalışıyorum bir de zor oluyo
Pakizeliya İlk bebeğimde doğumdan sonra meydana geldi kuyruk sokumu ağrısı sizi üzmek istemem ama doğumdan sonra daha da şiddetleniyor :(