1 hafta oldu şükür iyiyim korse kullanmaya başladım dün kontrolde rahimde kan birikmiş birden gelebilir dedi doktor 🥺 çünkü benim hiç kanamam olmamıştı masaj yap dedi yapıyorum henüz kanama yok acaba içimde mi kalacak öyle sizinde böyle bı durum oldu mu göbeğim azıcık sis zamanla iner diye düşünüyorum ama kan gitmedikce öyle kalır mı ki deneyimlerinizi öğrenebilir miyim 🙏