Gizemmihra KubraKocakaplan karnımın altında benımde agrımsı bısey oluyor belde arda yoklamaya başladı bebek büyüdükçe rahatsızlanıyorum resmen eger çok şiddetliyse doktora görünün ben bu hafta gıdecegım
KubraKocakaplan Gizemmihra benimde cumartesi kontrolüm var ama bekleyip beklememek arasında kaldım şuanlık şiddetli değil ara ara gelip gidiyor ama
KubraKocakaplan Gizemmihra aradım doktorumu bebek ağırlaştığından dolayı normal dedi akşama kadar dinlen geçmezse gel bir bakalım dedi umarım sizin ağrınızda hemen geçer
KubraKocakaplan Gizemmihra Gittim dün çok şükür çok iyi dedi doktorum 32 +6 oldum bebek ağırlaşmış ve bi önceki sezaryen yerim çok gerilmiş ondan olabilir dedi çok şükür sancım falanda yok 22 şubata sezaryen tarihi aldık şükür