Kızlar emzirme döneminde saç boyanıyor mu biliyor musunuz?
stor9876 Coğu arkadasım doğurur doğurmaz soluğu kuaför de almıştı 😅😅😅
stor9876 doğurduğum dakika koşa koşa kuaföre gitmeyi düşünüyorum valla 🤣
İlk 3 aydan sonra doğal katkısız boyalarla boyanmada sakınca yok diye biliyorum