Zeynep009 Merhaba bayanlar Van merkezden herkese selamlar , 16 haftalık hamileyim , lokman Hayat Hastanesine gidiyorum Gürcan bey e sizler ?? İlgi olarak maddi olarak memnunmusunuz doktorunuzdan ?
kadifemsii Zeynep009 ben İstanbul’da yaşıyorum ama hamileliğimin ilk dönemleri vana gelmiştim kanamam olunca kaç hastane gezdim bir doktor bulamadım en son kuzenim doktor arkadaşından yardım istedi kampüse gittik rezalet bir geceydi . Ama orada özel lokman hekim hastanesi mi ne varmış bütün kuzenlerim orada doğum yaptılar genel anlamda oradan ve tüm doktorlarından memnunlarmış
DH_08 Suan 33 haftalık olduk yasemin karaman ve Ahmet melih Akyol gıttım ıkıdındende memnun kalmadım muayene kısa suruyodu 1 dk fln esımı de alımıyorlardı. Yasemin sımdı almaya baslamıs galiba. Rısklı gebelıgım yok ama gurcan hocaya gittim ve cok memnun kaldım evet fiyat olarak biraz pahalı ama esımı alıyo ve 10 dk fln bkıyo ayrıntılı.