bsraaktan ilk gebeligimde hepsini yaprirttim ama son aylarda idrar torbasında sıvı birikmesi var dedi doktor down olabilir dedi,dedim tüm testler sonuçlar elinizde,o da dedi bunlar kesin değil dedi,sonuçta bebeğim de down yokmus.Ama suanki gebeligimde hiçbir tarama testi yaptirtmiyorum,özel hastanede iyi bir ultrason ile bebeğimi görüyorum o kadar,ki her durumda da o benim bebeğim Rabbim ne verirse bizim için en hayırlısıdır.