Merhaba herkese. Birkaç gün önce başka başlıklarda yazdım ama kendim post açma ihtiyacı hissettim. En son 9 aralıkta regl oldum. Normalde düzenli adet oluyorum ancak geçen ayda gecikme yaşamıştım. 1,5 hafta önce inanılmaz baş ağrılarım olmuştu 1-2 gün ağrı kesici kullanmıştım. 1 haftadırda regl belirtileri yaşıyorum karın ağrısı, kasıkta ağrı batma,Göğüslerimde dolgunluk var, ped takıyorum ha oldum ha olacam diye. Gecikmenin 4.günü test yaptım negatif çıktı. Dün yani 7.günü yaptım yine negatif. 5 gününde çok az silince peçete leke gibi bir şey geldi kahverengi kan gibi koyu bişi incecik. Bir daha da bir şey gelmedi. Ancak akıntım çok var. Regl olcak gibi hissediyorum ama gelen giden yok. 1 sene önce bir kaybım var 8 haftalıkken kalbi durmuştu kürtaj oldum. Daha da hamile kalamadım. İdrar testi 2dir negatif çıkıyor, kan testi yaptırsam pozitif çıkabilir mi? Geç döllenme olabilir mi sizce? Sat 4+5 haftalığım şuan. Regl olmadıkça stres yapıyorum acaba mı diye?