Gzm23 Kızlar 25+1 haftalık hamileyim bir kaç gündür bebek çok az hakaret ediyor çikolata yiyorum soluma yatıyorum önceden hareket ederdi şimdi çikolata bile etki etmiyor neden olabilir acaba?
Bebiscann Gzm23 canım bu haftalarda bebek hareketleri hâlâ dengeye oturmamış durumda, 30 lu haftalardan sonra düzenli olacak inşallah
ezgi0901 Gzm23 eğer sen biraz yorulduysan onun hareketlerinde azalma oluyor ya da sen hissetmiyorsun, aynı şeyi yaşamıştım doktor bebek gayet hareketli sen hissedememişsindir demişti, uzanıp dinlenmen lazım biraz
Aselinkooo Gzm23 24+4 bendede hareketler çok nadir günde Bi iki kere belki hissediyorum. Daha düzenli değil hareketleri diye çok evham yapmak istemiyorum.
Gzm23 ezgi0901 olabilir canım zaten bebek haraketlerinin çoğunu biz hissedemiyor muşuz ama çikolataya tepki veren bebek ona da tepki vermiyor ultrason da bile yüzünü göstermedi acaba oyun mu oynuyor benimle
Gzm23 Aselinkooo Sen hissediyorsun yine canım senin haftanda bende öyleydim bu hafta nedense yok denilecek kadar az yani bir kere hissediyorum onda da 1 saniye anca
Gzm23 Shlshss yaaa 1 Hafta Sonra randevum var bakalım inşallah normaldir valla sağlıklı olsun da çok haraket etmesede olur
Aselinkooo Gzm23 çok nadir işte önceki haftalarda daha iyi hissederdim. Acaba pozisyon mu, değiştirdiler 🤔
ezgi0901 Gzm23 evett benim de 25. Haftalarda öyle bişey olmuştu işte 3 gün hareketlerini hissedemedim, doktora bi gittik ultrasonda kıpır kıpır, ama ben o günlerde çok yorulmuştum bi koşuşturmam vardı
Gzm23 ezgi0901 Ben ateşlenip hasta olmuştum geçen hafta ondsn sonra böyle durgunlaştı Ben gergindim yaa ondan bebek korktu Galiba
ezgi0901 Gzm23 hisseder tabiiki, ben de çok panikliyorum ama doktorlar daha sakin karşılıyor, sen biraz dinlen stres falan da yapma o iyidir eminim :)
Gzm23 ezgi0901 valla biz bu kadar paniğiz ama doktora gidince de doktor abarttığımızı düşünüyor ki haklı biz çok evham yapıyoruz gibi geliyor 😇
2405Sm Gzm23 bizde öyleyiz çok erken hissetmiştim 19haftadan sonra da resmen beni yerimden zıplatacak derecede hissediyodum sürekli ama üç gündür yavaş yavaş Arada hissediyorum bence normaldir