irem16 kusum kan testi bide israr testi yapıyorlarmış ben kan verdim ama idrardan haberim yoktu şimdi yarın gidicem idrar vericem test mi ne yapılıcak sonra nts ye baglanıcam sonra doktorun yanına gidicem ve allahın izniyle acılmama vs bakıcak galiba dogum nezaman hangi tarihde olacagı beli olcak bu aradadada kan testini yaptorırken 36 bitmisti 37 haftalık dık şimdide 37+4olduk yarında idrar ve nts sonuclarını vericem doktora