Rabiaaykut Kizlar 10+2haftalık hamileyim 8 gun önce kahverengi leke geldi acile gittim doktor bakti ultrasonda kanaman yok dedi ama ben çok korktum sırf senin için rahatlasin diye progeston veriyorum fitil olarak kullan dedi 3 gun kullandm gecti sonra kullanmayi biraktm bugün yine biraz leke geldi yine gerildim korkuyorum sizede böyle oldumu kızlar ilk hamileleğim yerleşme kanamasımıdır böyle belli aralıklarla olcakmı progestana bugün tekrar baslicam
cnssy Rabiaaykut alttan muayene ol bence enfeksıyon olabılır o yapıyor lekelenme bende de olmustu flora duzenleyıcı fıtıl verdı gectı
Kadirvemalik Canım doktorun verdiyse düzenli bi şekilde kullan bırak diyene kadar bırakma. Benim görümcem de oyle kanamalı bi hamilelik geçirdi şu an bebeği 5 aylik🤗😍 allahım korusun bebeğini. Yerleşme kanaması oluyor tabi. Düzenli kontrollerine git
Rabiaaykut Doktor için rahat etsin diye veriyorum deyince gecince biraktm bende ultrasonda kanama gözükmedi çünkü bugün ilacıma tekrar baslıcam allh sağlıklı şekilde bebegimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallh .Teşekkur ederim
Rabiaaykut cnssy Acile su ana kadar 2 kere gittim ikisindede alttan muayene oldum bu sefer gitmeyip ilaca tekrr baslayip bir daha birakmicam 😔
Rabiaaykut Acile su ana kadar 2 kere gittim ikisindede alttan muayene oldum bu sefer gitmeyip ilaca tekrr baslayip bir daha birakmicam 😔