Kızlar bebeğimi dün hastaneye götürdüm sarılık sınırda olduğu için doktor hasar sınırına daha çok var ama bence yatış verelim daha hızlı iyleşsin dedi çok zor bir durum yaşıyorum ilk bebeğim . Doktor idrar kültürü istedi temiz çıkarsa 3 gün içersinde çıkar dedi ama emin konuşmadı tabiki kültürde birşey çıkarsada 1 hafta sürebilir dedi sizin bebişleriniz ne kadar kaldı küvezde ve neler yaptınız lütfen yardım edin kafam çok karışık sürekli ağlıyorum evet allah izin verirse geçicek biliyorum ama elimde değil