o1anneadayi tospikaskim benim de ilk göğsüm çatladı ne yazikki görseniz pembe kirmizi da değil koyu kahverengi çatlaklar cok kotu duruyor 🤦🏻♀️
tospikaskim o1anneadayi bende öyle olcam kesin şimdi yeni oldukları için pembesi sonra o iyice oturur rengi yerine 🤣 kabullendim kısa sürede