Ilaydaile benım eltım zeynepkamılde dogum yapmıs bırdaha tövbe ettim dedi yanında gelen bınadan ıcerı alınmıyo dogum oncesı ve sonrası yanına kimse alınmıyo refakatci yasak sadece sezeryan olursan refekatci verıyolar sadece gorus saatlerınde gelıp cocugunu goruyo cevrendekıler eşinde dahil bu berbat bence ha bıde tek kısılık odaları yok dogum sonrası ıcın 😕 ama haydarpaşa numune hastanesınoyle deyıl randevunu al eşinle gıt yanınada gırıyo gayet ıyı ılgılenıyolar uzun uzun anlatıyo hatta benim doktorum suan semt polikiliniğinde oraya gıdıyorum ozelden farkı yok