Gmzze muhtemelen bu hafta gitseniz doktorunuz %70 kız veya erkek diyecek, yani size kesin olarak bir şey söyleyemecek. Emin olmak için 16. Haftayı beklemek daha iyi. Ayrıca eşinizle gidin tabii ki, eşim öğrendiğinde ağlar gibi olmuştu gözleri dolmuştu, bu mutluluğu beraber yaşayın🙏🏻