nisaninannesi2 yagmrmr Hayri Aksüt’e gidiyorum, torbalı Tınaztepe’de yattım bir gece erken doğum riskinden dolayı. Aralık ayıydı o zaman orda doğum 4500 dü, ama zam gelmiş. Benim doğum Medifema’da olacak orası da 6750 dedi Hayri hoca. Bunlar dış doktor fiyatı gerçi hastanenin kendi fiyatını bilmiyorum. Geçen gün arkadaşım Can’da doğurdu 4750 olan fiyatı 7200 yapmışlar öyle duydum.
nisaninannesi2 yagmrmr Onuda söyledi de tam hatırlamıyorum 5500 dedi sanırım. Ben orayı sevmiştim hastane küçük ama doğum katında çok ilgilendiler sağolsunlar, çok hassas davrandılar. Ama yenidoğan yoğun bakımı birinci basamak değilmiş Hayri hoca erken doğurma ihtimalim yüksek olduğu için orası olmaz dedi. Siz kaç haftalıksınız?
Miraycoban nisaninannesi2 doktor ile birlikte medifemada doğum ne kadar acaba öğrenebilir misiniz ? Bende medifemaya gidiyorum daha yemi fiyatları öğrenmedim doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum
nisaninannesi2 yagmrmr Hayırlısı olsun, bende 34+1 im. Herşeye o kadar çok zam yapıldı ki, tüm hastaneler normalde 250-500 arası zamlanırken bu yıl en az 1000 tl yapmışlar. Bu arada Hayri hocada zam yapmış muayene ücreti 300 olmuş, bende dün gidince öğrendim.