KaderGlserinOk Hanımlar 37. Haftam oldu ağdaya gitmeyi düşünüyorum cuma günü cumaya kadar doğurmam herhalde cuma gidersem erken mi gitmiş olurum diye de düşünüyorum 1 ay önce bartolin kisti ameliyatı oldum dikiş yeri kaynadı ama hala dikişler üstünde onunda korkusu var jilette kullanmak istemiyorum bi bu sıkıntı çıktı sizce ağdaya mı gideyim? Doğuma kadar beni atar mı?
hafsa2020 KaderGlserinOk nasıl gidiceksinz ağdaya hayret ediyorm..dikişler üstünde diyosunz.. büyük cesaret ya iplere takılıp açılırsa. Bu jiletten neden bu kadr korkuyosunz anlamıyorm açıkçası🙄
Sukranerolkaradag KaderGlserinOk Benim de 37 bitti ama erken diyorum ağda için. Umarım erken gelmez de sırf pisim diye sezeryana alın beni demem 😂😂
Ozteber KaderGlserinOk bende 37 haftalığım bugün doktor randevum vardı çatı muayenesi fln yaparsa diye ağdaya gittim oncesindede lazerliyim doğuma kadar idare eder artık yaptır cnn sende biran önce nolur nolmaz
KaderGlserinOk hafsa2020 jiletten korkmaktan değil bu göbekle eğilip almak zor oluyor ağda en azından 20 gün atıyor jilette 2 gün sonra aynı oluyor dikişlerden olmasa direk ağda yaptıracağım zaten de dikiş yeri cesaretimi kırdı :( o yüzden sordum